4 Aralık 2016 Pazar

YIPRANMIŞ SAÇLARA ELVEDA


Sizlere HC HAIR CARE OVEX Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisinden bahsetmek istiyorum.
Kullanımı oldukça kolay.

  • Şampuanla yıkadığınız saçlarınızın ıslaklığını bir havlu ile alıyorsunuz. 
  • Daha sonra nemli saçlarınızın uç kısımlarına çok az bir miktar iyice dağıtarak uyguluyorsunuz.
  • 5 dakika bekletiyorsunuz.
  •  Sonrasında sadece su ile duruluyorsunuz.
 Sonuç mu ??? 


  • Aradığınız yumuşaklık ve parlaklık artık saçlarınızda.
  • Yüksek ısıdan dolayı yıpranmış işlem görmüş saçlardaki onarıcı etkisi de oldukça güzel. 
  • Karışmış, taranmayan saçlara güle güle diyoruz :))
  • Ayrıca kolay elektriklenen saçlara da elveda diyerek yumuşacık  saçlara merhaba diyorsunuz :) 
Eğer hala böyle problemleriniz varsa ve ne alacağınızı düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye edebilirim ☺☺☺

2 yorum:

  1. Bu maskeyi çok görüyorum en sonunda alacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok severek kullanıyorum ve çok çok memnunum canım :) Mutlaka tavsiye ediyorum denemekte fayda var. Bütün olumlu yanlarını geçtim harika bir kokusu var :)

    YanıtlaSil